Näyttävä sivusto, mutta ei myyntiä? Ratkaisemme ongelman perin pohjin: 5 tehokasta Internet-mainonnan tekijää EGC:ltä

European Guard Consulting Oy toteuttaa vaativaa verkkosivustojen kehitystä, sillä vain tietty toimenpidekokonaisuus myös kasvattaa myyntiä huippuasemaan pääsemisen lisäksi.

Sivuston tuominen huipulle on vain osa tehtävää, sillä tällainen lähestymistapa ei takaa voittoa. Vain työstämällä 5 keskeistä tekijää saadaan oikea tulos:

  1. Miellytättekö hakukoneita? Pääseekö resurssinne ylimpiin hakutuloksiin? Jos vastaus on kielteinen jopa sen jälkeen, kun sivuston ovat laatineet luovat suunnittelijat ja CEO-teksti on sijoitettu jokaiselle sivulle, niin on etsittävä heikot kohdat. Tätä varten tarvitaan sivuston hakukoneoptimoinnin tarkastus.
  2. Miellytättekö käyttäjiä? Tärkeintä on, että verkkoresurssinne on sopiva kättäjille - helppokäyttöisyys takaa kätevät toiminnot ja yksinkertaisen rakenteen. Juuri tämä kriteeri vaikuttaa siihen, tuleeko informaatioresurssista suosittu tai verkkokauppa myymään. Helppokäyttöisyyden tarkastus tuo esiin vahvat ja heikot puolet.
  3. Millä hauilla teidät löytää? Juuri tämä yksityiskohta vaikuttaa eniten töiden hintaan: mitä enemmän työssä on ratkaisevia pyyntöjä (mukaan lukien yleisyys eli suosio), sitä enemmän edistys maksaa. Toisaalta myös mahdollisuudet menestykseen kasvavat, jos SEO laajenee.
  4. Miellyttääkö sivuston sisäinen koostumus hakukoneita? Vaikka hakukoneet eivät "lue" sivustoa ihmisen tavoin, niillä on omat käytännöt resurssin tutkimiseen, joiden avulla ne määrittelevät koodin oikeellisuuden, semanttisen taiton, linkityksen jne. Sisäinen optimointi kattaa myös verkkokaupan katalogin ja tuotesivujen työstämisen.
  5. Onko resurssillanne arvovaltaa? Internet-markkinoinnin palvelut sisältävät ulkoisen optimoinnin: sivuston arvovallan luominen hakukoneille. Hakukoneissa se riippuu siitä, mitkä sivustot viittaavat teidän sivustoonne. Se nostattaa PageRank:ia, eli Google:n käyttämää resurssin tärkeyden ja luotettavuuden ilmaisinta.

Sivuston tarkastus on moniammatillinen ja monimutkainen prosessi, jossa ei ole tilaa kaavamaisille ratkaisuille. Tämä edistyksen tapa antaa tuloksia vähintään muutaman kuukauden päästä, mutta on samalla kaikista pysyvin. Jos tarvitaan nopeaa tulosta, käytetään kontekstuaalista mainontaa.

Nopeasti, tarkasti, tuloksellisesti - kontekstuaalinen mainonta pikareittinä markkinoille

Kontekstuaalisen mainonnan tärkein etu on siinä, että sen voi laukaista 1 päivässä. Sen järjestämiseksi asiantuntijoiden täytyy neuvotella tilaajan kanssa vain muutamasta tekijästä:

· paikan valinta,

· budjetin suuruus,

· luodut ilmoitukset.

EGC:ltä voitte tilata verkkosivuston edistämisen Suomessa ja Euroopassa kontekstuaalisen mainonnan avulla. Se on optimaalinen valinta, vaikka saattaa alussa tarvita isompia sijoituksia, kuin SEO-optimointi. Parhaisiin tuloksiin päästään käyttämällä monipuolista lähestymistapaa.

Kiinnostaako, kuinka nopeasti sivustonne ampaisee huipulle ja alkaa tuomaan pysyvää voittoa? Ota yhteyttä ja saa yksilöllinen ratkaisu, joka takaa tuloksia!